duminică, 29 septembrie 2013

Buna dimineata!

 Buna dimineata dragii mei,
                                                                                       
Invitandu-va la o cafea delicioasa cu miere, am sa va spun in cateva randuri gandurile mele, fara a va spune lucruri noi, sunt sigura.

Natura ne inspira pe toti intr-un fel sau altul.  Imi doresc doar sa exploatez la maxim ceea ce ea ne ofera, asa cum, odinioara, o faceau bunicii nostri, impletind traditia cu accente moderne.
Ma intorc la viata la tara, la bunatatile sanatoase din gradina, asa cum le stiam atunci cand bunicii nostri lucrau pamantul. Imi este dor de vremurile in care mancam pere patate direct din pom, cand adunam buretii de pe camp dupa doua zile ploioase de vara... de mirosul focului de lemne. As putea scrie pagini intregi cu exemple...
Doresc sa traiesc emotia rasadului, a plantei si bucuria rodului. Doresc, ca pentru voi sa pregatesc retete ca la mama acasa. Doresc putin si de calitate.
In linii mari... doresc SANATATE PRIN TRADITIE.
Incep timid, cu pasi mici. Simt emotia pe care am avut-o in prima zi de scoala. Probabil e de bine... nu stiu.
Oricum, tuturor va doresc bun venit in "casuta" mea virtuala, si sper ca prin activitatea mea sa va fac sa va doriti sa ... reveniti la o cafea



2 comentarii:

Anonim spunea...

multi ne aducem aminte de fructele din pom si bureeti de pe camp. din pacate nu se mai prea gaseste asa ceva...... ce sa faci daca nu le putem xeroxa :) ?

Anonim spunea...

Bine ai venit in mediul virtual! Mult succes si multa inspiratie! La cat mai multe retete delicioase (stiu cat sunt de delicioase) si sanatoase!