duminică, 27 octombrie 2013

Raffaello... varianta homemade


Raffaello... bomboanele mele preferate!
Voi incepe azi o serie de prajituri, fursecuri si "saratele" pentru sarbatoarea care se apropie. Craciunul. Sunt sigura ca e sarbatoarea preferata a multora dintre noi. A mea, cu siguranta.

Am ales sa incep cu aceste MINUNATE bomboane pentru ca, asa cum spuneam mai sus, sunt preferatele mele. Le prefer oricarei ciocolate sau prajituri.
Au in compozitie  3 elemente.



Lapte condensat (intr-o reteta viitoare am sa pun si reteta de lapte condensat facut in casa), nuca de cocos, alune ( acestea sunt putin prajite).
Alunele pot fi inlocuite cu fistic, migdale sau ce va place.
Rezultatul e senzational, credeti-ma! Fara Emulgatori, fara agEnti, fara aromE, fara, fara, fara...


                                                                        Pofta buna !!!

Un comentariu:

Roxana spunea...

Sunt si preferatele mele.... Arata foarte frumos si cred ca sunt si foarte bune...
Felicitari!