sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Conserva de peste in ulei... de casa




Buna seara...
Pentru ca se apropie momentul in care porcul trebuie sa-si faca loc in congelator, le-a venit randul si pungilor de peste pregatite din sezonul trecut de pescuit pentru conserva. Pentru ca suntem o familie de pescari inraiti, compusa din sotul meu :)) , desi anul acesta nu ne putem lauda cu prezenta pe balta, nu se pierde nimic dintr-o partida de pescuit. Cei mici sunt destinati conservarii. Nu stiu daca ati incercat pana acum, dar merita. 
Ingrediente putine, simple ca de obicei.





Peste (predominant caras), lamaie, piper, foi de dafin.
Intr-un tarziu mi-am adus aminte de ulei :). Ulei de masline pentru gatit. Asadar nu cel extravirgin.


Si pana la sfarsit, nu mi-am adus aminte de sare :)), pentru sedinta foto ma refer, dar in compozitie am pus-o!
Totul asezat cu grija in oala sub presiune pret de vreo 2 ore. A iesit o minunatie! Sunt foarte, foarte multumita. Un gust deosebit, discret de peste incomparabil cu pestele din conserva. Pus fierbinte in borcane si mutat spre pastrare... pentru cat timp e greu de apreciat :)



                                                                    Pofta buna !!!

Niciun comentariu: