joi, 1 ianuarie 2015

Supa de pui


 
Ce putea fi mai potrivit decat anul inceput cu o supa usoara, usoara...?
E o supa care se face foarte repede, iar daca aveti si o oala sub presiune ramane plina de arome...nu se pierde nimic.
Carne de pasare, legume, condimente si taitei. Intr-o alta zi vor fi galuscute.
Azi, sunt doua pulpe de cocos, din ograda proprie iar taiteii sunt facuti de soacra mea. De fiecare data imi trimite. Nu ca n-as sti sa fac... dar, cat e de comod sa spui doar "Multumesc!" :) ?!


Legumele curatate, spalate si puse impreuna cu pulpele de pasare (spun pasare pentru ca poate fi orice: pui, gaina, curcan sau alte oratanii) :) Am pus o telina medie, 3 morcovi, 3 radacini de patrunjel si o ceapa careia i-am lasat codita. Nu de alta dar sa tina foile impreuna. Cand s-a fiert am scos-o afara fara sa se imprastie.
Am pus o lingurita de sare, un varf de piper si o lingura de vegeta. Vegeta facuta in casa, de mine:)
Le-am fiert pret de 45 de minute. Cand supa a ajuns spre sfarsitul fierberii am pus separat la fiert taiteii. 



Obisnuiesc sa-i fierb separat, apoi sa-i pun strecurati in supa. Ramane clara :)
La sfarsit o ploaie de patrunjel.



                                                                       Pofta buna !!!

Niciun comentariu: