duminică, 24 mai 2015

Lapte de pasare



Vine vara....:)
Iubesc vanilia si in perioada calda imi place laptele de pasare, rece de la frigider. Iubesc acest desert asa ca, azi il fac eu si va invit si pe voi. 
1 litru de lapte pus la fiert cu o juma de pastaie de vanilie.
Pana laptele a dat in clocot,  am separat ouale. In numar de 4 si bineinteles, oua din ograda :) Albusurile le-am batut spuma cu un varf de sare. Am adaugat 50 grame de zahar si am batut o spuma tare. 

Cand laptele a inceput sa fiarba, am pus cu lingura cate "o cupa" de spuma si am pus-o la fiert. Nu mult, doar 2-3 minute pe fiecare parte.


Le-am scos cu o spumiera.
Galbenusurile le-am mixat, putin, nu mult, cu 150-200 grame de zahar.  Aici, fiecare alege dupa gust.
Cu un polonic am turnat incet lapte fierbinte peste ele, apoi le-am turnat inapoi in cratita in care laptele inca fierbea. Le-am fiert putin si la foc foarte mic.


In rest... nu mai spun nimic.... sincer, astept sa se raceasca :))
 



                                                                      Pofta buna !!!

Niciun comentariu: